![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjp8iiUCdnpp9_NUCGO3Ixhcbo-njC6L9gtm6Jx02xsB_0r80Mrfzp4X6r7rbMglGKqx1WNfJJhkv6DUvfDnki5aNaudUygqqmrdA_i1JwNqf-fMxTK9O5r00DYHAWe5Vd_jfVZOqKgDgw/s320/%25D0%25A4%25D0%25BE%25D1%2582%25D0%25BE0028.jpg)
Інтерактивна діяльність учнів створює умови для розвитку
нових у порівнянні з традиційним шкільним навчанням типів мислення
альтернативного, евристичного та ін., приводить до зміни авторитарного стилю
навчання на демократичний.
Комп’ютер для учнів – не тільки джерело нової навчальної
інформації, а й інструмент інтелектуальної діяльності. Робота на комп’ютері
може розвивати такі особистісні якості, як рефлексивність, критичність до
інформації, відповідальність, вміння приймати самостійні рішення,
толерантність, креативність та ін.
Комп’ютер
для учителя – сучасний засіб
розв’язання дидактичних задач організації нових форм розвивального навчання.
Проведення нетрадиційних уроків та позакласних заходів
дає можливість доповнити і поглибити знання учнів, розвинути інтерес до
предмету, формувати у них компетенції, яких потребує сучасне життя, зокрема:
соціальні (брати на себе відповідальність, бути активним у прийнятті рішень, у
суспільному житті); полікультурні (розуміння несхожості людей, взаємоповага до
їхньої мови, релігії, культури); комунікативні (опанування усних і писемних
спілкуванням); інформаційні (уміння здобувати, критично осмислювати й використовувати
різноманітну інформацію); саморозвитку та самоосвіти; продуктивної та творчої
діяльності.
Проведення
уроків при комплексному застосуванні традиційних та мультимедійних технологій
забезпечує набуття учнями не тільки глибоких та міцних знань, а й вміння
розвивати інтелектуальні, творчі здібності, самостійно набувати нових знань та
працювати з різними джерелами інформації.
Немає коментарів:
Дописати коментар